13 mars 2010

Celebrate the feeling, you and me


Knaas, jag är mega rastlös! Har varit ute och gått två gånger idag, en gång med Stiffler och en gång till stallet för att ge hästarna lunchhö, fast då var Stiff med också. Tur att han är här så att jag slipper gå själv :) jag börjar bli lite galet trött på att det är mitten av mars och det ligger fortfarande typ en meter snö överallt, suck! Jag vill att den ska försvinna nu!!

Haha, Stiff fick prova mina snygga rosa solbrillor förut, det blev skitsnyggt. Finns bild på facebook och den kommer nog upp här så småningom också.


Mailn kom till mig igår och vi åt o kolla Let's dance, o bastade i en evighet. Skönt var det, fast man blir jävligt trött efteråt. Imorse hade ju Stiff kommit till oss och Malin blev lite typ glatt överfallen av honom. Han blev hysteriskt glad av att träffa henne :) Hon var inte riktigt lika förtjust i honom som han var i henne, haha.

/Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar