17 mars 2010

Sunshine

Jag älskar plusgrader!
Idag har jag varit ruskigt trött, trodde jag höll på att bli sjuk igen för att jag var så hängig, men nu känns det mycket bättre. Vi hade läxförhör idag i naturkunskap, ovanligt? nej! det gick ju lika pissdåligt som vanligt... sen hade vi engelskaprov med, det gick bättre om jag ska lyssna på min magkänsla :) Jag har jobbat lite idag, sen gick jag över till Helén, mamma var där och pratade skit. Min gullemamma hade mockat och fixat i stallet så jag behövde bara hämta vatten, skönt! Nu försöker jag plugga inför nästa läxförhör i naturkunskap...Sven tar kål på oss!
Nyss tog jag på mig en ansiktsmask, snyggt eller inte, det är väldigt obekvämt när den torkar tycker jag, och sen ska man gå där med den på sig i typ 10 minuter, en kvart. Men hyn blir så mjuk och fin efteråt så det är det värt.
Puss puss Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar