6 mars 2010

This is my life, my friend

Det blev ingen fest igår, surt för jag var jättepepp! Det blev att gå till JC och köpa ett par jeans och två linnen med Johanna, sen åkte vi hem till mig och åt och mockade, sen körde mamma oss till stallet där Sigge Boy står och så mockade Johanna hans box :P sen när vi kom hem till Johanna så gjorde vi kladdkaka som blev bra efter en stunds svalning^^ sen fick jag skoskav också, så typiskt mig. Vi skulle nämligen gå och hälsa på Sigge, jag lånade Johannas stövlar och fick skoskav..jag hatar att ha skoskav! Sigge var söt. Idag när jag kom hem så var Chic inte riktigt lika söt, hon sprang bara omkring när jag skule hämta henne för en ridtur så då fick den trogna gamla Debbie gå ut på en skrittrunda med mig. haha det gick ju sådär...

vi skulle hämta hö idag, det gjorde vi också. men min pappa är dum i huvet så nu funderar jag starkt på att flytta här i från!!
/Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar