19 april 2010

hard work, work

Senaste nytt nu då: var på skänningeknixen med Louise i lördags, det var minst lika kallt som förra året xD fast vi var inte värst, några killar kom dit i cab, burr! vi kollade på när de körde i någon timme och beslöt oss för att åka hem. vi har också bestämt att nästa år då kör vi :D när jag kom hem, blev hemskjusad av snälla Camilla, louises mamma alltså. då hjälpte jag mamma o pappa att rensa på vinden. där finns det mycket saker! hittade massa gamal skit som jag hade sparat som liten, och som nu är ganska värdelöst för mig så det fick åka till tippen. sen på söndagen så fortsatte vi rensa, är inte klara på länge säger jag! Stiffler kom också, sötishunden.

Idag började jag dagen på träningstudion med ett steppass, jobbigt som fan! svetten bara rann. men skönt efteråt, väldigt skönt! när jag kom hem cyklade mamma o jag till stallet o mockade o jag smörjde sadel o träns. det var välbehövligt! sen skulle jag och louise tränat box ikväll men det var typ bara vi anmälda så det blev inställt :(

nu ska jag ta min nya fina cykel till stallet och ta in tjejerna i hagen dom vill nog ha mat nu. PUSSAR <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar