22 april 2010

Hey soul sister

jag och Tiger har stängt in oss ihop med datorn. pappa sprang upp och ner på vinden med massa grejor och Tiger sprang upp, inte så populärt. då satte vi oss här ;) igår när jag kom hem var Tiger inte helt sig själv faktiskt, lite groggy i bakdelen och inte på mathumör, fick mata henne ur handen annars åt hon typ inte. hon har fem små stygn på magen, hon biter i trådarna ibland, det ser verkligen inte skönt ut! hon ser så roligt ut, som om hon har rakat bikinilinjen tills badsäsongen, haha!

på uppdrag av min fina kompis Louise så ska jag försöka få med mig mamma o pappa på Scotts spelning i Motala i november, undrar om det går jag xD vi får väl hoppas på det.

vi gick länge idag, vi handelsettor på kungshöga. tills klockan fyra. suck! min kära lilla mage var helt tom när jag kom hem. lagade mat med mamma och sen med käk i magen så blev hela jag jättenöjd.

mamma o jag har inte fixat stallet än så det börjar väl bli dags att dra sig upp dit nu, så att våra fina nyverkade/nyskodda fina tjejer får komma in och käka o sova!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar