21 maj 2010

Baby we can do it all night


Heluu!
Åkte till skolan idag o började dagen med nationellt prov i matte. Gick bra faktiskt. Mådde dock inte så bra så jag gick hem vid halv 11. Hade ont i huvudet, kände mig yr och mådde nästan illa. Lagade makaroner o korv när jag kom hem, käkade tog två panodil, la mig i soffan o somnade som en stock med Tiger på magen. Vaknade av att det var sjukt varmt i vardagsrummet! Gick o la mig i min säng istället o sov ett tag till. Kändes lite bättre sen när jag vakande vid typ 5 eller 6? vet inte vad klockan var. Jag kände mig fortdarande lite yr men annars var det bättre. Gick ut en sväng med Tiger i selen. Hon ser så rolig ut när hon försöker fånga alla små skaer som flyger omkring. Efter det så var det käk, grillat o potatissallad, gott. Sen blev det en promenad till stallet med mamma o mata hästarna. Gick hem igen o kollade lite på TV smaskade i mig toblerone, chips o cola. Struntade i att försöka tänka på formen, man kan ju få götta sig lite :)

Åh, jag vill ha sommarlov NU! Jag pallar inte gå i den jobbiga skolan till vecka 23. Speciellt inte när det är underbara sommarkvällar när man bara känner för att vara uppe tills det ljusnar nästa dag o bara leva livet fullt ut. Längtar snart ihjäl mig!

Bye lovers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar