5 maj 2010

Me like!


har tagit in hästarna nu, flåsat fram på min snygga cykel. jag har ingen ork i kroppen, är sjukt trött. måste nog gå och lägga mig tidigare tror jag... men nu är det bara två mornar kvar, sen får jag äntligen sova ut! redovisade arbetet om Solenergi med Desse idag, hon var nervös stackarn, det var inte jag. tror det gick bra iaf, Sven gillar oss för att vi var klara i tid! han sa till och med att vi "riskerade" att få godkännt, ha ha han är för rolig den där gubben alltså.

igår var jag o mamma på "krismöte" för våran klass, så jävla ovärt! vi kom fram till att mycket låg på lärarna,alla föräldra o elever var överens om att det är liksom problemet. och vad gör lärarna? jo går runt problemet, skyller på oss och slätar över. fy fan! jag saknar Elin, hon är i alla fall seriös o tar tag i saker.

imorgon ska jag slava på kungsögaskolan från 8,00 till 16,00 sen tar jag bussen till skge, går och solar sen åker jag hem o om jag orkar så ska jag rida en sväng på Chican. sen ska jag plugga med, borde igentligen börja med det idag. tre kapitel i den flummiga kursen Näthandel A med de flummaga lärarna Hasse o Per. Blä på dem!

kanske ska städa upp lite i köket efter mig nu, gjorde nämligen sallad förut o ja, jag skvätte o hade mig(A) ska kolla en extra gång i katalogen från Halens först bara, skrev beställningslista förut o nu måste jag ju kolla så jag inte missat något.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar