13 maj 2010

Piff

jag har spenderat större delen av min dag i Öde(t)shög, illa va? jag, mamma o Yvonne var nere o hjälpte mormor att ställa iordning efter att hon nu har fått tapetserat. min moster körde med mig haha, hämta det, dammsug där, torka där osv xD det blev väldigt fint med de nya tapeterna måste jag säga! fint o fräscht. och har man varit hos mormor en hel dag är man välgödd ska jag säga. fick i mig en bulle, en munk o två burkar coca cola. herreguud vad jag kände mih tjock när jag kom hem. drog med mig mamma på en promenad till stallet, då känndes det lite bättre iaf ha ha.

nu har jag ganska tråkigt... väntar på att M ska äta klart o komma tillbaka o chatta med mig. funderar på att ta en dusch, bara för att det är så skönt liksom, men vi får väl se för mamma har ockuperat badrummet. kanske blir att gå en sväng istället.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar