8 maj 2010

Rain


det är lördag o har regnat hela jälva dagen. Frida, Maja o Stina var här förut. Syrran skulle koll lite saker som vi hittat på vinden när vi rensat så jag fick vara barnvakt åt Stina o Maja. ha ha det är ju alltid intressant. vi läste böcker, Pinoccio och Bambi blev det idag. sen kollade vi på Micke o Molle. maja o jag myste i fåtöljen:) Fick en snygg jeansjacka av syrran som hon hade köpt som var för stor :D sen åt vi o dom åkte hem.. sen fick min mage spunk så jag springer fram o tillbaka mellan toan o datorn. nu kom brorsan, Mio o Elvis också. han har blivit stor lillkillen, 3 månder typ:) han är gullig tills han dreglar, då får nån annan ta honom^^ igår var jag o kollade på film, gick bra tycker jag. ser fram emot en andra gång :)
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar