17 maj 2010

TOBLERONE


Pappa kom hem från Tyskland igår, då fick jag en 400g toblerone... så räkna med att jag kommer bli lite tjock i ett par dagar. Mums!

Har precis bokat biljetter till Sex And The City 2. Louise o jag ska gå på den nästa fredag den 28:e. Äntligen! Som jag har längtat efter denna film. Ska åka in o hämta ut biljetterna imorgon samtidigt som jag ska handla lite födelsedagspresenter.

Igår var mamma o jag på Ulfåsa möbler o kollade lite, såg värsta coola hängamattan!! Den var typ dubbelt så stor som alla andra hängmattor jag någonsin sett. Ville bara lägga mig där o gunga fram o tillbaka hela dagen. Massa sköna soffor o sängar hade de med, höll på att inte komma därifrån för att de var så sköna! Sen drog vi till moster i Motala o fikade lite, trevligt! Var en såndär skön söndag utan några bekymmer. Eller jo, jag hade ett bekymmer, skoskav av mina somriga pums. Mamma o jag var på Maxi en sväng med. Köpte ett par jättesköna gula tygskor för bara 99:- Fick tips av Susanna

Nu borde jag börja jobba med uppgifterna jag har kvar i Bransch&produktkunskap så jag slipper skiten sen!
Miss J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar