1 maj 2010

Valborg

blev ännu mer ändrade planer igår eftersom så många inte kunde komma. Louise o jag käkade pizza på flöt. sen kollade vi på motorcykelparaden o mötte upp Jennifer o hennes kille. gick upp till väder, efter många om och men efter att Louise hade fått sin jacka:) lovade lilla Emma att hon skulle få komma o rida någon dag också. uppe på väder gick vi omkring, träffade en massa folk o sen efter lång väntan kom bandet: The so mores tror jag dom hette. de spelad två låtar o sen kom fyrverkeriet. det höll på jävligt länge! kanske för att det var 50års jubileum, skulle filma åt Emelie som var i lkpg men efter 5 min så blev mitt minne på telefonen fullt. efter fyrverkeriet så spelade bandet ett tag till, ganska bra var dom faktiskt:) Louise spanade o jag diggade stenhårt, ha ha. sen fick jag skjuts hem o kollade lite på Legenden om Zorro med min mamma. gick o la mig trött som ett as i hela kroppen o sov som en stock med min söta lilla katt.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar