11 oktober 2010

What If


Bilder från mässan!
Det blev inte så många, jag hade så mycket att titta på så jag glömde nästan bort att ta kort.
Jag var inte på humör för att åka till Sthlm igår, men det gick med lurar i öronen hela vägen dit och hela vägen hem! Social varelse jag var där i baksätet, men jag hade pms så jag hade inte varit något trevligt sällskap iaf. På mässan så köpte vi ett badkar till stora badrummet och en spegel, ett handfat och ett skåp till mitt badrum. (Glömde ta kort på de sakerna som vi köpte.)
Igårkväll mådde jag skit, gick och la mig, vaknade några gånger inatt och mådde illa. Ville inte spy så jag skyndade mig att sonma om! När mamma skulle väcka mig i morse så mådde jag fortfarande skit så jag stannade hemma. Nu mår jag inte illa längre men jag är yr och har ont i huvudet.
Följde med mamma till stallet och släppte ut hästarna, fan vad kallt det var! Fick ha mössa och vinterjacka på mig, burr!
Nu ska jag deppa vidare. Har upptäckt att jag bara är lycklig på riktigt i stallet nu för tiden. Det är det enda stället där man blir uppskattad på riktigt. Man måste inte hålla igen på sin personlighet för att man är rädd att man ska bli ensam för att folk ska tycka att man inte "passar in". Hästarna tycker om en iaf!
Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar