11 november 2010

Gubben i lådan


Modevisnings make-up.
Sitter i min säng & myser! Det är vintermys nu, jag gillar det faktiskt, eller iaf ett tag till... har nog tröttnat på det i December eller nått sånt. Träningvärk har jag med, i magen, & jag har sträckt mig i höger skinka, obehagligt!

Idag blev det skolan, vi jobbar på så fint med våra nya datorer. Jag var helt virrig, trodde att det var onsdag, men det var det ju inte... sen ljög jag lite fint för Ylva att jag hade varit i Linköping & gjort marknadsundersökningen... mamma fyllde i alla papper åt mig... vill ju inte stå där & ingen svarar i kylan. Okej, fusk jag vet... men vad gör det om 100 år??

Åkte ut till Sjögestad & red Cantara, eller ja skrittade och travade bara för hon har en liten svullnad i ett framben. Hon hade lite konstiga saker för sig som vanligt, var rädd för det ena hörnet, hoppade för att vi vände upp på långsidan.. knäpp är hon. Sen blev det att åka hem till vårat stall & mocka, Chican är så söt på nätterna för då har hon sitt ponnytäcke på sig, ett gult fleecetäcke. Gulligt värre!


Nu ska jag glo på TV, hörs!

/Jossan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar