28 november 2010

SNOWMAN


första advent, mysigt ju. om det inte vore för den där snöstormen som håller på utanför mina fönster, ska till stallet snart och släppa ut hästarna. ser inte fram emot det! de vill säkert inte gå ut iaf. och min katt hon bara tittar ut lite snabbt, vänder och springer "skrikandes" mot sadelkammaren som är 20 grader varm, om man inte öppnar åt henne åker hundögonen fram och hon mjauar som om hon hade sovit i en iglo hela natten, då måste man ju bara släppa in henne!


jag känner mest för att ligga i soffan med varm oboy och läsa en tidning eller kolla på en bra film såna här dagar, men får jag det idag? svar nej! måste göra klart en hemtenta i pedagogiskt ledarskap som ska lämnas in imorgon, jippie! den ska redovisas muntligt också, på en måndagsmorgon, hallå vad tänker han med?! får ångest, skulle kunna städa hela lägenheten två gånger, eller duscha heeela dagen, eller städa hela stallet, bara för att slippa plugga ännu en helg. men nästa helg är det (förhoppningsvis) inget plugg! :) kommer säkert komma in några inlägg här med, istället för att lägga tiden på plugg, kul liv jag har!

/Jossan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar