12 januari 2011

BloggBert

sitter nu i väntan på.... inte är det tomten iaf, det är den jädrans bussen! kommer om 20, ganska ok. har inte varit aktiv här på ett tag, har gjort massa annat kul istället, typ skaffat mig ett liv! ;) tänker inte tjata om vad jag har sysslat med i en månads tid nu, det blir bara jobbigt! jag blickr framåt! ska börja med körkortet nu hade jag tänkt, ska görat privat tror jag, blir billigast så o så slipper man springa på körskolan stup i kvarten. Malin min briljanta rumpnissekompis gav mig den braiga idén! Hanna & jag har satt igång Cantara nu efter vintervilan, hon är så himla fin så jag tror inte mina ögon! Underbara häst, ska börja rida markabeteslektion på henne, kan bli kul!

ska släppa en bildbomb här någon dag, när jag har några bilder att lägga upp. får vara lite flitig med kameran. som jag var så mycket förut... fattar inte varför jag slutade, tog kort hela tiden förut, det är kul ju!
/Jossan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar