24 januari 2011

Förlåt För Att Jag Aldrig Sagt Förlåt

Har just nu Praktisk Marknadsföring B, jag är liite snabbare än alla andra så jag är redan klar med uppgifterna, får därför skissa på ett skyltfönster... grymt svårt att göra det på datorn! Efter detta så har jag läskigt lång rast, sen ska jag avsluta dagen med engelska ända till klockan fyra. Ser inte fram emot det, vill mest bara åka hem & gnälla över min träningsverk från simningen igår. Ska ju träna idag med, kommer inte komma upp ur sängen imorgon är jag rädd för!
Min födelsedag är fortfarande oklar... ska jag gå ut på krogen eller ska jag fira den med mina fina vänner som ännu inte fyllt arton?! Sånt som märks! På fredagen innan har mamma iaf lovat mig plankstek, mumma!
Nu är det bäst att jag jobbar vidare!
/Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar