26 januari 2011

I Like It


Är det bara jag, eller ska det bli sommar snart!?!?! Börjar bli deprimerad på snöhögarna överallt!!
Ska dra mig ut till stallet snart, mocka lite bajs! Kanske får med mig granntjejen Ebba på tolv år... hon var med mamma i morse & släppte ut dem. Hon hade tydligen studiedag. Knackade på igår & frågade om hon fick följa med till stallet, tuff tjej! Det hade inte jag vågat göra när jag var tolv, fast sen var jag ju världens fegis på den tiden! =)
Min träningsvärk är nu outhärdlig... måste den komma två dagar efter? Sitter & gnäller i min ensamhet.. borde igentligen plugga tills provet på fredag i Arbetsmiljö & Säkerhet. Kul när man har Hasse som lärare så man inte lär sig ett dugg!
Ska byta om nu, till kläderna som ligger i ett eget hörn på golvet, de som luktar häst!
Puss /Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar