30 januari 2011

Kärlekens Tunga


Go' kväll. Har just proppat i mig en hel skål popcorn, mums! Har varit en riktigt skön helg! Mycket bilkörningför min del, nu är jag igång igen, öva öva öva!! Ska bli duktig så att jag kan få mitt körkort! Vilken frihet, bara kunna åka iväg när man vill, vart man vill, hur länge man vill, sweet!

Red Cantar idag, som varje söndag, hon gick som värsta VM-hästen, i alla fall om man jämför med dem som jag red ihop med i ridhuet, haha, höll på att dö för att jag inte kunde skratta. Kunde inte titta på mamma heller, för då hade det blivit asgarv. Lite pinsamt att skratta åt ägarna till stallet kanske, men tusan vad fult de red! Roligaste jag sätt den här helgen tror jag! =)

Längtar till nästa helg, den femte februari, då fyller jag arton. Känns wätt gött faktiskt! Ska fira min stora dag med Emelie & Louise hos mig med tacosmys hade jag tänkt. Ska fråga dem om de vill det!

Nu ska jag krypa ner i sängen & få min skönhetsömn. Puss / Josefin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar