15 mars 2011

SO HAPPY I COULD DIE

Sommar & sol, dessa underbara nätter. Kan man bli annat än lycklig?!

Just nu är jag inte så himla lycklig, ligger hemma & är sjuk...feber & grejer, inget vidare alltså! Börjar dock känna mig lite bättre, kanske blir skola imorgon, vi får se. Annars kan jag vara hemma imorgon så att jag säkert är frisk på torsdag.

Har varit iväg med Cantara & Hanna på tävling nu ett par gånger... Hanna får kämpa med henne, men när hon har varit ute lite mer & lugnat ner sig så kan hon bli en riktigt fin tävlingshäst! Jag är med som groom, så det är mig Cantara dreglar ner, jag får springa på veterinärbesiktningen, hålla täcken, räkna hur många starter som är före, höja hinder på framridningen osv... tufft jobb =) men kul att se hur hon utvecklas för varje gång vi åker iväg! Ska iväg nästa helg igen, mantorpsryttarnas tävling, antar att det är hos Sissi Lilja, hon har ju störst ridhus. Får vi se vad pållen säger om det =)
Tjingeling! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar