27 mars 2011

Sommartid!!


Nu är det sommar... iaf på klockan. En bit på väg! =) Fast inte så mycket sommar så att jag frivilligt cyklar till Fågelstad, haha. Har lite smått panik, imrgon kl. 02,30 går bussen från skolan till köpenhamn, därifrån flyger vi till prag. Kommer hem igen lördag kl. 05.00, herregud, så många dagar med klassen i prag, kommer bli helvilt!! Jag har inte packat klart, hatar att packa, glömmer alltid något hemma. Fullt upp för övrigt imorgon med kom jag på nu... ska följa med och grooma Hanna på hopptävling hos Sissi Lilja imorgon, tar säkert fram till lunch, sen ska jag hem och rida och mocka, efter det hem och packa klart, duscha och lägga mig i väntan på att det ska bli mitt i natten så att jag måste pallra mig upp igen, jippi! Avundsjuk! Någon?! Superstressad jossan, ja! Hinner inte till fågelstad innan jag åker, kommer jag må dåligt över ända tills jag kommer hem! Kommer sakna min söta fina lilla häst. Och kommer inte vara hemma på Emelies födelsedag, Katastrof!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar