20 maj 2011

Du får passa dig som satan, för jag glömmer aldrig bort vart du bor



josefin 15 år, känns som igår...

Har spenderat min fredagseftermiddag på balkongen i en baden badenstol, gööörskönt! Sen åkte jag till stallet & rengjorde & smörjde sadel samt träns, välbehövligt om man säger så. Nu ska vi göra mat o sen ska jag bara mysa ner mig till en bra film tror jag, blir att sova tidigt idag iaf, har inte sovit allt för mycket den här veckan. Imorgon blir det morgontur på Chican i skogen sen måla lite lister till huset & åka till mormor på eftermiddan för att fika. Slipper stressa med flytten också för vi ska bo kvar i lägenheten i en månad till, känns ganska bra faktiskt, då hinner det mesta bli klart i huset med. Önskar att det vore en vecka längre fram just nu, då skulle jag sitta o förfesta med några roliga brudar för att sedan dra till Hugos.... men men, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge... eller hur det nu är man säger =)

pusselipuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar