5 juli 2012

I Love It

God middag! 
Har gjort massa justeringar på bloggen idag, kände att det behövde fräschas upp lite!
Ligger i sängen och fixar  medan jag väntar på att maten ska bli klar. Var uppe i stallet i morse och tog hand om min lilla Chic. Hon är fortfarande svullen om senan på en frambenet. Jag hoppas på att det ska bli bättre så att vi kan komma igång och rida igen. För att svullnaden ska gå ner så har jag på kyl liniment och sen bandagerar jag, byter bandage varje kväll. Jag och mamma passade på att mocka när vi ändå var där. 
Nu står mamma och lagar stuvade makaroner och falukorv, mums! Min mormor är här på besök, hon har varit lite krasslig så hon vill inte vara ensam så då bor hon här några dagar. Riktigt sjukstuga här med en skadad häst och en sjuk mormor. 
Jag och Chic på terrängbanan i våras!
Idag har jag planerat att göra nästan ingenting, bara ta det lugnt! Pappa stressar runt så dant med allt som ska göras i trädgården nu i sommar så man blir helt virrig. Han behöver alltid min hjälp, så vi får väl se hur han ändrar på mina slappa planer idag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar