13 juli 2012

Sömnlös på landet

Det gick inget vidare att sova med en bökande Maja i sängen inatt. Inget jag kan rekomendera. Tiger tyckte inte heller att det var någon hit. Börja helgen med taskig sömn och två småtjejer som bråkar om i princip alla, högljudda tjutande småtjejor, det går extremt bra ihop med min pms som börjar komma krypande.
Släppte ut hästarna i morse - utan spöregn! Sen gick jag iväg till huset vi hyr för att ha som förråd och städade. Jäklar vad smutsigt det var, fick gno som bara den! Sen åkte jag och handlade, pantade gjorde jag med, pantade för 115 kr och handlade för 112 kr - ganska snyggt jobbat måste jag säga!
Nu känner jag mest bara för att gå och lägga mig. Vänta på att mamma och mormor kommer framåt kvällen. Leta efter en försvunnen cykelnyckel....måla tills fan kommer och hämtar mig... Nej fy så tråkig jag är nu!
Var ute och gick med min katt Tiger förut. Hon är innekatt så hon får bara vara ute i koppel. Bor så nära en stor väg så skulle hon vara ute ensam skulle vi snart få skrapa upp henne från vägen. Vi gick bort till några träd så att hon fick klättra lite. Satt där uppe, tittade skräckslaget på mig och jamade, hon gillar att klättra upp, men inte ner, knasiga katten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar