22 augusti 2012

Gör om, gör rätt!

Igår var jag verkligen på topp! Blev sjukt pigg och bestämde mig för att göra om i mitt rum. Har inte varit riktigt nöjd med mitt rum under det här första året. Jag vände på sängen så att den står med huvudgaveln mot väggen mot allrummet. Det blev sjukt bra! Rummet känns tio gånger större och fondväggen syns mycket bättre! :) Det var skönare att sova så med, så nu är jag ruskigt nöjd! Väntar bara på att jag ska få min nya soffa till allrummet så är det nästan komplett med ändringar sen! Jippi!

(Ursäkta bilden men det blir inte mycket bättre, tog uppifrån garderoben så att ni skulle få se lite, ser dock inte hela rummet.)



Idag är jag inte riktigt lika katig. Borstade Chican ordentligt och bytte bandage på henne innan jag släppte ut henne och jag blev helt svettig och yr. Ingen bra känsla alls...Planerna för idag blir därför att smörja upp tränset och sadeln så att det är redo för att skritta igång. Sen måste jag också köra med röjj sågen bakom elhuset så att vi kan koppla in elen, Chican håller nämligen på att gå ut. Det får nog räcka med ansträngning för idag...om jag kan hålla mig från dammsugaren vill säga ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar