11 augusti 2012

Hej där!

Det var ju ett tag sen! Jag har begravt mig under dussintals karborrebuskar. Försöker utrota dem från hästhagarna, bara fastnar ju i svansarna hela tiden! Så där går jag med min röjsåg och för ett jävla liv, svettas som en gris och blir konstant anfallen av insekter. Mysigt. Sen konkar jag in buskarna i transporten och åker till tippen med dem, hej hej! Sliter ju halft ihjäl mig. Måste ju hinna få bort dom innan de börjar fröa av sig.... därför är jag inte så social av mig, tråkigt värre! Idag hade jag i alla fall hjälp av Ebba, hon är i stallet ibland o hjälper till med hästarna, hon har ju ingen egen så då får hon låna min lite, snäll som jag är! Såg att Chicans fejs dök upp på hennes blogg: Bezzie.

Ikväll ska jag äta kräftor och gå och lägga mig tidigt, hare gött!!

Plask, plask. Skönt o bada!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar