24 augusti 2012

Hemsk dag!

Vilken dag det har varit! Röjt i hagen länge, jobbigt då jag känner mig sämre idag igen. Kämpade på och tänkte att nu är det inte mycket kvar, jag blir nog klar idag. Och då blir jag stucken av en jordgeting på benet, precis under rumpan, AJ!!! Såg ett görstort bo och då rasade det hoppet om att bli färdig. Får göra så mycket jag kan imorgon och sen får jag köpa något som tar död på getingarna!
När jag kom hem duschade jag och sen fick jag åka och handla. Det blev tacos till kvällsmat, mumma!! När vi hade ätit klart och klockan visade åtta så kom jag på att jag hade stallet kvar. Suck, jag som längtade så efter att slänga mig i soffan. När jag väl var i stallet så kändes det inte lika hemskt, är ju härligt när man väl är där.
NU sitter jag i soffan och njuter av att bara göra ingenting. SKÖNT!! Är totalt slut...
När vi åt tacos i High Chaparall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar