19 januari 2013

Helg för fan!

Igår var jag och Louise och tränade på medley, jag köpte träningskort. Så nu jäklar kör vi tänkte jag, idag vaknade jag dock upp och var superförkyld, fick feber i eftermiddags med. Känns ju inte alls kul! Maja är här idag, hon ska sova över. Vi var ute och raggade en sväng inne i Skänninge idag, eller aa vi köpte ju egentligen bara lördagsgodis :)
Jag har lite träningsvärk idag, öm överallt men det är gött! Benen bara skakade igår efter en timme på gymmet. Sen när jag kom hem red jag ut en sväng, big misstake!, var ju fan -17 ute och jag kollade inte på termometern förens efter att jag ridit i godan tro att det var max -10. Höhö inte konstigt att jag tappade känseln i nästan alla kroppsdelar!
Min telefon och min dator vill inte riktigt vara sams, så det kommer ett mobilinlägg med bilder efter detta, det ska ju liksom höra ihop då.  Nu ska jag nog krypa ner i sängen och kurera mig.
PUSS OCH NYP I STJÄRTEN! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar