3 januari 2013

Onsdag 3:e Januari

Hej hopp! Gissa vad jag har gjort.....just det, jobbat, som så många gånger förr ;) Fast började 12 idag så hann få lite fixat innan. Skrittade Chican en sväng och sen fixade jag och mamma stallet. Sen hann jag duscha i lugn och ro med, riktigt skönt att inte spendera hela dagen på jobbet. Det var dock väldigt lite kunder idag så jag satt mest och surfade på nätet, inte dumt o få betalt för det! :)

Jo just det! Glömde berätta att Chican hade race i hagen i förrgår. Sprang som en idiot, jag trodde senan skulle gå åt helvete igen, men den verkar inte ha tagit så stor skada som tur är! Bara lite lite svullen. Det gick dock värre för gamla Debbie, hon är inte skodd. (Det var ju väldigt gäggigt, trodde de skulle glida in i eltråden flera gånger.) Hon halkade på en isfläck och åkte i backen så det sjöng om det. Trodde hon hade brutit benen men tillslut reste hon på sig. Hon var bara lite stel och fick en utjutning på ena skinkan. Blev riktigt rädd, trodde det värsta hade hänt. Skönt att hon tål mer än man tror, gammeltanten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar