12 februari 2013

What's up?!

Fyllde 20 år i tisdags förra vecka. Sjuk som bara den, men fick paket och tårta och blommor så det blev en bra dag i alla fall. Gick till systemet första gången i fredags, kände mig lite lagom cool faktiskt! I lördags firade jag med redig fylla på parkhallen i Tranås. Johanna och jag öste gärnet till Drängarna! Roligaste utgången sen studentveckan måste jag säga!
Mår så himla bra, toppenhumör! Hejdå till alla tråkiga, sura, negativa människor som tar massa plats. Nu ska jag leva mitt liv, och det till fullo med roliga spontana människor som ger glädje tillbaka!
Därför ska jag, Johanna och Louise gå på torsdagsklubben den här veckan. Superduper!

Just det, var på bio i söndags med Louise. Kollade på Ego. Den var jättebra, alla borde se den! Och Martin Wallström som spelar huvudrollen är ju så snygg!!! Dregelvarning! Ska se den en gång till, med Johanna ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar