20 mars 2013

Några saker ni inte visste om mig...

*Jag tycker det är jobbigt att sova med någon, tycker katten nästan tar för mycket plats, o min säng är ändå 160 bred.
*Mina tummar är lite konstiga, jag "höll tummarna" i mammas mage så tummarna formade sig efter insidan av mina händer
* Jag ogillar att gå på toa efter att jag duschat, känns som man blir jättesmutsig
*Jag andas väldigt högt
*Jag är väldigt lik min mormor, andas lika högt, har samma humor och konstiga ljud för oss
*Min katt måste vara en kattdvärg för hon är så liten, hon kan heller inte jama eller spinna utan har massa andra konstiga ljud för sig, varför är alla mina djur så konstiga?! Blir väl som dom umgås ;)
*Jag har druckit alldeles för mycket lakritsshot i mitt liv
*När jag verkligen verkligen gapskrattar låter det som en blandning av Julia Roberts och Eddie Murphys skratt
*Är kräsen när det gäller godis, äter bara cholkad, kola, lakrits och gelehallon
*Jag är äckligt principfast och har ett stort kontrollbehov


SNYGG ELLER?!?! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar