26 mars 2013

Tisdag 26:e Mars

God kväll!
Idag är det tisdag och jag är ledig. Började dagen med en förmiddag i stallet, red på superpigga Chican, mockade och städade lite i stallet. Sen åt mamma och jag lunch och efter det drog vi iväg på en runda. Åkte till lantmännen och köpte en ny skottkärra (vår gamla håller på att trilla ihop, hål i den överallt) som vi ska hämta imorgon, sen köpte jag födelsedagspresent till Matilda och efter det åkte vi till Sharpman (igen!!). Jag gjorde som vanligt av med alldeles för mycket pengar! Köpte tre schabrak, fler lindor, ridstrumpor och en ny matskål till Tiger. Givande dag måste jag säga! Åkte till StallMagasinet och köpte kattmat, saltsten och b-vitamin innan vi åkte hem med.
Såhär såg jag ut idag. Nya jackan från New Yorker, brillor från Åhlens, 
jeans från Gina Tricot och skor av märket Converse. 

Ridstrumpor från HV polo 89:-/st

Tigers nya matskål 159:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar