21 januari 2014

Tisdag 21:a Januari

Hej hopp!
Nu är jag frisk, har varit det ett tag hade mycket att göra och tänka på ett tag nu bara. Måste försöka vända på dygnet, det blir så jäkla jobbigt att inte komma upp innan tolv. Jag ska börja gå till en jobbcoach genom arbetsförmedlingen med och då ska jag vara där halv nio så jag måste verkligen försöka få normala rutiner igen!
Försöker även fundera ut vilka ställen jag ska ha praktikplats på med, jag skulle ju vilja testa något nytt yrke men samtidigt känns det som att jag har bättre chans om jag fortsätter hålla mig till butiksjobb......blir tokig på detta!!! Förlåt om jag  känns kaotisk och så men sådär känns det i min hjärna ;)
Det jobbigaste med det här är att jag inte kan ta en ridtur och bara rensa huvudet, vi får nämligen inte tag i våran hovslagare så Chican har varken snösulor eller broddar, SUCK!!!!!
Det kommer nog ett mer positivt inlägg under dagen :)
Såhär vill man ju ha det på vintern! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar