3 mars 2010

Everything is gonna be allright



Ja, det är onsdag och jag har precis ätit. Potatissallad och revbensspjäll, mums! Innan jag kom hem så var jag och Johanna på sharpman och frågade om sommarjobb men hon som har hand om det var på semester och kommer tillbaka den 15 mars, attans! Jag har TVÅ prov till på fredag och jag har inte titta på nån av dem än, känner mig en aning stressad, men tänkte begrava huvudet i böckerna när jag är klar här. Jag är sjukt pepp för på fredag är det FEST med mina tjejor!! Det ska bli galet kul och jag kommer festa som en galning. Längtar, längtar, längtar!! Psst... jag fick ett paket idag, med en plånbok och en nyckelring med en liten, liten Coca Cola flaska från USA!! Mina grannar har varit där i typ 10 dagar... jag gillar mina grannar.

Puss och kram/partyjossan




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar