1 mars 2010

The new beginging

Jag sitter här nu igen, jag som inte skulle blogga mera. Men nu kör vi igen :)
Jag är snorig som bara den och är alltså hemma från skolan, men imorgon ska jag gå. Det måste jag även om jag inte är helt frisk för annars missar jag massor, och jag ligger redan efter, inte bra, inte bra! Jag var överlycklig i helgen, snön smälte bort, och nu, nu är det lika mycket igen. Usch! Jag vill inte mer nu!! Ge mig sommar, ge mig sol, ge mig drinkar med mina gummor! Men men nu får man väl vara glad över att man inte behöver träna för att bygga muskler och förbränna fett, det är bara att ta en skyffel och skotta snö.

Jag har kommit på att jag vill ha en storhäst att rida, så om någon behöver hjälp med att hinna med sin häst är jag gärna medryttare eller liknande! Jag måste försöka rida min lilla lurviga ponny nån dag. Är dock inte så lätt när det är en halvmeter snö på alla ridvägar :(

Jag jobbar förresten på formen lite nu när jag har blivit singel igen, det går riktigt bra för jag äter inte så mycket onyttiga saker nu som jag gjorde förut och jag tränar nästan varje dag. Förutom nu när jag är jättejättejätteförkyld. Jag är riktigt stolt över mig själv.

/Josefin

2 kommentarer:

  1. Kul att du oxå kommit igång med bloggandet! :)

    SvaraRadera
  2. visst skulle det sitta fint med lite goda drinkar, sol&bad och fina grabbar:) PUSS!

    SvaraRadera