23 april 2010

Mjau


Nu ska Tiger och jag blogga igen :) har kommit på att jag nästan alltid har henne i knät när jag bloggar, min fina myskatt! Idag är Stiffler med på ett hör också, han ligger på golvet och snarkar den lilla vovven. Är hundvakt åt honom tills imorgon kväll. Vi gillar varandra, han och jag. Jag struntar i att han ser ut som om han har sprungit rakt in i en vägg med nosen före, han har sin charm och är söt på sitt sätt i alla fall.

jag är sjukt trött efter den här veckan! dagen blev ju inte bättre imorse heller när jag trodde att det var lördag när jag vaknade av alarmet på telefonen. fy fan vad besviken jag blev ska jag säga! jag drömde en massa olika saker under natten med, konstiga saker som blev ännu konstigare desto längre jag drömde för till sist så blandades alla drömmar ihop till en enda stor och jag blev hemt förvirrad. visste nästan inte var jag var när alarmet ringde. sånt är läskigt!

idag ska jag inte göra ett skit för utom att fixa stallet och antagligen gå en promenad med lilla Stiffe :) jag kan vara värd lite slappa nu efter att ha ansträngt hjärncellerna i en veckas tid, fy o blä.

nu kör vi på vita raden också så snart är väl mitt humör sådär underbart igen, värsta med de där jakla vita alltså, usch! gillar dom gula mycket mer.

känns som om det blev ett (oj) långt o virrigt inlägg idag, men det är skönt o skriva med en varm katt i knät o spotify rullande. kanske skriver mer i kväll. vem vet? PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar