24 april 2010

Stereo love


jag känner mig så duktig. har burit ut dynorna på altanen så att det går att sitta där o mysa:) också fixat lite tvätt o grejor. sen cyklade jag till stallet o red en sväng på min fina hon fick en frisering när vi kom hem till stallet igen, så nu är hon sommarfin! sen kom mamma o Stiffler o vi mockade o jag skurad massa hinkar så nu är det skinande fint i stallet. sen cyklade jag hem med Stiff springande efter cykeln så jag trodda att jag skulle köra på honom ibland, det gjorde jag ju som tur var inte.

nu sitter jag här o vi ska väl snart käka,
hemmagjord kebab blir det ikväll, göttans!

sen ska jag gå och ta in hästarna o gå med Stiff på en långpromenad hade jag tänkt. imorgon blir det plugg för Ylva den lilla djävulen har lagt ett prov i Bransch-och produktkunskap på två kapitel på måndag. får man vara taskigare? plugga på helgen, hemska tanke!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar