29 maj 2010

Friday night lights

Ååhh vilkenunderbart bra film jag och Louise såg igår!! Den var roligare än första filmen måste jag bara säga. Har ni inte planer på att kolla på Sex And The City 2 så ändra dom nu! ;)Vi hade bra tajming iaf, för när vi kom in på bion så började det ösregna och åska. Vi var ganska glada att vi hade gått till bion så pass mycket tidigare än vad vi hade tänkt från början. Innan vi kom till bion så gick vi och kollade i lite affärer, jag hade planer på att köpa skor men jag hittade inga som jag ville ha. Det blev en tröja från H&M istället. Vi åt på Subway med, älskar deras mackor! Vi kollade också upp vad ett gymkort kostar på Worldclass, svindyrt! Jag håller mig nog iaf till att träna i M-by mycket billigare och så tar det inte hälften så lång tid att komma dit heller. jag blev klar med Information&LayoutA igår med, så underbart!Slipper man ha dåligt samvete för att man inte hinner jobba. Nu ska jag bara göra klart bokrecentionen och få ihop gruppredovisningen(jag och johanna) ha ett prov i naturkunskap och ett i näthandel, sen är jag förhoppningsvis klar :D

Idag ska jag stå på marknad i Mantorp, haha får väl se hur kul det blir på en skala^^.

hörs senare! Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar