27 maj 2010

Vem vill gå i ettan nu? Ingen, ingen


Det vr orden man möttes av imorse i skolan. Några treor satt på taket på skolan och sjöng för fulla muggar. Undrar bara hur fan dom kom upp där!

Min dag bestod av 1,5 timmes ÖFA (övningsföretag) sen åkte jag hem, la mig på altanen och solade. Somnade så klart (A) låg där i säkert en timma och sov, haha. Sen sov jag i soffan inne med, i typ två timmar så nu är jag utvilad :D Till kvällsmat tjatade jag till mig tacos, mums! Sen tog jag en promenad med Stiffler till hästarna och gav dem mat och efter det fortsatte vi promenaden i skogen. Han är för gullig den vovven!

Imorgon börjar jag med skola, sen fortsätter jag med Louise till lkpg och kollar lite. Ska bla kolla på nått gym där Louise kanske ska börja. Sen kl 18,00 blir det Sex And The City 2!! tjoho :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar