19 maj 2010

Heltslut


viket väder, jäkla åskvärme! har klippt gräset, det tog en jävla tid för jag var tvunden att köra på 1:an hela tiden för gräset var så tjockt så den stannade annars, o då går det inte fort ska jag säga! sen fick jag klippa alla kanter med den lilla, springa o skjuta den där framför sig, det är nog det värsta jag vet, blev helt genomsvettig. sen gick jag upp till stallet o matade hästarna, gick hem tog ett stort glas vatten o nu funderar jag starkt på att gå och lägga mig! låta min lilla kropp vila lite, det kan den behöva för jag går till 4 imorgon. sen följer jag med Louise hem o på kvällen ska vi gå på Stars on stage på kulturscenen i mjölby kl 19.
jag har gjort klart uppgifterna i bransch&produktkunskap nu äntligen! kan jag slappna av lite iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar