19 maj 2010

TRÖTTPÅATTVARATRÖTT



Men schteek säger jag bara! Mina nya älskade brillor från Åhlens.

Jag är tröttare än jag någonsin varit känns det som. Även att jag gick o la mig tidigt igår. Fast det är ju klart att man blir ju lite trött av att köpa födelsedagspresenter till tre fina tjejer. Jag var också o hämtade ut biljetterna till den 28:e. Innan vi åkte till lkpg så var vi o hämtade hö, jag kröp omkring på höskullen o kastade balar, ha ha känner sig så dum när man står där tycker jag. Var även på Hjärta till hjärta o lämnade in massor av böcker. Skönt att vara av med dom!

Jag håller ärligt talat på att somna, måste hålla mig vaken nu! Ska iväg o jobba efter att jag har ätit. När jag kommer hem lite senare så väntar uppgifter i Bransch&produktkunskap på mig, plus läsning av engelskabok. Vill inte, orkar inte, blää!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar