25 maj 2010

What Would Samantha Jones Do?

Tisdag! Jag fick ingen sovmorgon för vi skulle ha temadag, sex och- samlevnad var det. Började med en tipspromenad med Rebecka och Rebecca :) kallt o blött i gräset. sen någon tråkig föreläsning av en väldigt knepig kille. sen tittade vi på Patrik 1,5 och efter det var det världens längsta lunchrast för våran del. Sist på dagen så gick vi på en föreläsning till. Denna gången av en kille som hade opererat om sig till tjej. Min hjärna var något förvirrad! (Han? Hon? Det!) såg ut som en tjej kroppsligt, hade grovhugget ansikte(typiskt manligt), stora händer och mansröst. Min hjärna gick på högvarv men det hjälpte inte... fick inte riktigt klart för mig vad jag skulle kalla Carina som (han, hon det??) hade valt att heta. Led mig genom dagen med träningsvärk i benen från igår (coopertest), mensvärk och ont i rumpan av allt sittande när man lyssnade. Imorgon får jag i alla fall en liten sovmorgon, det är välbehövligt! Skulle kunna somna stående vart som helst :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar