4 juni 2010

Kräfta!


När jag kom hem från lundbybadet idag såg jag ut som en kräfta. och det blir bara värre och värre, gör så jävla ont i skinnet. har nog aldrig bränt mig så här mycket... mamma sa att om jag solade mer nu de närmaste dagarna så skulle vi vara tvugna att åka in till sjukhuset för mina brännskador :S sitter alltså här och bloggar, klockan är typ 04.05 och jag vaknade för en timme sedan av att det gjorde så ont i huden att jag inte kunde sova. gick och la mig klockan 20.30 så jag har ju sovit en liten stund iaf:) sitter och tittar på soluppgången, det är fint! det bästa jag vet nästan.

imorgon ska jag åka till Malmö med Louise och hennes familj, kommer nog göra sjukt ont att sitta i en bil i typ 4 timmar, är helt uppbränd överallt. De kommer och hämtar mig vi 14 och då ska vi åka och kolla på när 3:orna tar studenten.

jag kan också glatt meddela att vi kan vara hos mig på avslutningsdagen, kära HG09 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar