7 juni 2010

Tur och retur

Måndag. sitter och äter en macka, kom nyss från duschen. har varit i skolan och haft idrottslektion, spelade nån fotbollslek och drog dragkamp, kul! den här veckan kommer vara riktigt skön då jag bara har en eller två lektioner per dag sen på fredag slutar vi och då kommer klassen hit på kvällen och vi leker lite lekar och bara göttar oss :) sen på lördag blir det antagligen Bugrun med Matilda, gött mos! dyngrak hela helgen ;)

I fredags var jag och Louise och tittade på när treorna sprang ut, blev en aning avundsjuk! Sen åkte vi till Malmö, fyra timmars bilresa var väl ingen hit för kroppen men men. Cilla och Hasses lägenhet var superfin och det var kul att vara i Malmö, har aldrig varit där förut. Vi shoppade i alla dessa affärer så att mina pengar tog slut :P (bilder kommer när louise har skickat till mig) Vi åkte hem sent på lördagen, kom hem hit vid två eller halv tre på natten.

Igår var mamma och jag i Nyköping och hämtade Mio och Elvis på flygplatsen när de kom hem från Tyskland. Han är så söt den där lille mannen, skulle nästan kunna äta upp honom :)
LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar