9 juni 2010

Over and out


Sitter inklämd bland alla dessa sopsäckar med saker som vi har rensat, helt sjukt hur mycket det blev! Har ägnat större dagen åt att rensa garderober och massa annat. Började dagen med prov i Naturkunskap-Energi, det gick nog bra tror jag:) kändes dock väldigt onödigt att bara skriva ett prov och sen gå hem. När jag kom hem klippte jag faktiskt gräset, jag trotsade att det var blött i gräset och det gick ganska bra...djävulsklipparen dog när jag var nästan färdig men det gjorde inte så mycket. Sen har jag varit och jobbat med, i 3,5 timmar...inte roligt nu, men det roliga kommer när man får lönen :D Jag har förresten fortfarande träningsvärk i min högra skinka efter att ha spelat fotboll, haha så himla otränad jag känner mig :D Men när det har lugnat sig med allt rensande, packande och flyttande så ska jag ta tag i tränandet ordentligt, ska köpa träningskort i Juli med, ska gymma med Louise :) vi ska ju bli fett med biff alltså, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar