8 juni 2010

We are gonna party!


Har nu kommit hem efter att ha varit i Ö Tollstad och hämtat havre till hästarna. Hämtade också min grannes sjukt stora partytält som ska användas på fredag då det är klassfest hemma hos mig :D Ska bli sjukt kul!!

Dagen har bestått av att hjälpa mamma att rensa massa garderober. Hittat massa fult gammalt som vi slängt. Först hade jag en och en halv timmes "lektion" gjorde typ ingenting, fick dock reda på några betyg: Bransch&produktkunskap=VG, Praktisk marknadsföring=VG, Försälning&service=MVG... så himla nöjd är jag!! :D

Imorgon ska jag in till skolan kl åtta för att skriva prov i Naturkunskap, sen ska jag hem och klippa gräset(om det inte regnar), rensa lite mer, kanske fixa lite i stallet och sedan försöka sätta upp det enorma partytältet på typ 40 kvadratmeter. ska försöka hitta belysning med, funderar på att använda julgransbelysningen^^ måste hitta lite bra musik med, men det får bli morgondagens uppdrag för nu ska jag plugga inför provet :)
Love to my lovers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar