14 augusti 2010

Forever Young


Lever livet till max här då! :D I torsdags så var det tjejkväll hos Emelie med Johanna. Massa prat, lagade mat och kollade på film, riktigt kul! Sov hos Emelie, vi åt våfflor till frukost och sen åkte jag och jobbade ( som jag skulle ha gjort i torsdags), sen blev det hem och duscha för att sedan åka till Emelie igen, Omid och Allan var med också, sköna grabbar säger jag bara! Badade på Väder(Omid och Emelie badade, Allan och jag kollade på under ett paraply xD) sen gick vi hem till Emelie och kollade på How To Train Your Dragon, sötaste animerade filmen någonsin! Sov hemma inatt, ganska ovanligt numera, sover jämt hos Emelie känns det som :) Vaknade mitt i natten och upptäckte att jag hade slängt en kudde på bordet som står igemter, tur att jag inte hade haft ner mitt vattenglas!

Ikväll så ska jag, Matilda och Elin gå på konsert i lkgp, och supa, kommer bli så himla kul! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar