15 augusti 2010

Från och med du

Kvällen igår var fantastiskt lyckad! Tack alla!
Tog tåget in till lkpg vid 8, Elin Matilda och jag satte oss på en innergård först, lite förfest :) sen gick vi bort till Kungsträdgården lagom till Oskar Linnros!! Elin var i extas... vilket smittade av sig på mig, stod och hoppade och skrek som bara den :D Sen träffade vi massa folk, bland annat några polska killar, haha de tjatade om mitt namn hela tiden, populärt tydligen xD

Idag har jag inte gjort någonting, eller jo föresten, frusit ihjäl ute på byggplatsen, ångrar att jag följde med dit ut. Resulterade ju bara i huvudvärk och värre mensvärk, FAN!

Imorgon blir jag och mamma hämtade lite innan 9 av Matilda och Mia. Vi ska åka till Visingsö och rida, galoppera på stranden!! Kan inte bli mycket härligare!

Nu väntar jag på min mat... kommer antagligen svälta ihjäl här innan den kommer. kul? nej!

Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar