29 augusti 2010

I Love The Way You Lie


OJ, längesen jag var här och skrev nu. Logfesten förra lördagen var ju bara så förbannat bra!! Dansade som bara den, och massa trevligt folk var det där. Kom hem framåt 06 på söndagsmorgonen, det säger väl allt om hur jag mådde dagen efter ;) Tisdagen innebar skolstart, andra året är alltså igång. Bara köra hårt fram till jullovet så har man halva gymnasietiden avklarad sen, nått gött!

I går var jag, Emelie och Omid på fest hos Sebbe, det var kul, körde lite suparspel och sånt:) Sen blev en viss kille lite dålig så vi fick gå hem med honom. Åkte med Kalle som sällskap till Motala för att hämta upp en något full Johan som hade varit på Harrys. Trevlig biltur måste jag säga! Trevlig kille man åkte med också :) Träffade honom på logfesten förra veckan faktiskt. Åker gärna med fler gånger!

Den här veckan blir lite annorlunda, imorgon kommer vårat nya hus, kul! Då kanske man äntligen förstår att det är på riktigt. Någon dag i veckan så ska vårat gamla hus rivas, ska bli skönt att få bort det, börja om på något sätt med det nya och bara blicka framåt! På tisdag så ska jag till Sjögestad och provrida en häst som jag kanske ska bli medryttare på. Vet inte så mycket om hästen, bara att den är 5 år och cirka 170 cm hög, tror det var ett sto men jag vet inte riktigt säkert. Ska bli spännande!

Nu ska jag snart gå och lägga mig och drömma om en viss snygging :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar