1 september 2010

Wunderbaum


Senaste nytt nu då. Huset har kommit och är på plats, pappa och snickarna snickrar som bara den. I går var jag i Sjögestad och provred ett 5årigt skimmelsto på 170 cm som heter Cantara. Sjukt fin häst! Snäll och mysig att pyssla med, sen gick vi in i ridhuset och Hanna red först och visade henne lite. Sen fick jag rida, kul kul kul! Mycket häst att rida men hon är väldigt lyhörd för hjälperna och vill verklien göra rätt! Hanna tyckte att jag var duktig så nu blir det att åka och rida damen torsdag, fredag och söndag varje vecka. Gilla!!! Är sjukt taggad!

Har träningsverk idag, fick använda lite mer muskler när jag red Cantara än vad jag gör när jag luffsar i skogen på Chican :) Är väldigt trött nu, efter en lång skoldag. Ska gå och lägga mig nu och längta tills imorgon eftermiddag!

Puss på're!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar