22 september 2010

Jag Blir Så Dum Av Dig


Har varit ute och ridit på min älskade Chican idag, hon är så underbar! Finns ingen bättre! Hon får mig jämt att må så bra. Red en sväng i skogen och bara myste. Sen åkte jag hem och började ta i tu med mitt superstökiga rum, det ser aningen bättre ut nu måste jag säga. Kläderna på golvet är borta och sladdhärvan är lite mer organiserad. Bäddade även rent i sängen så nu ska jag mysa i den hela kvällen! Kanske blir att jobba lite på Nulägesrapporten i Praktisk Marknadsföring B, men vi får se om jag har någon lust, har ju faktiskt till nästa vecka på mig att bli klar :) ska se på Kungarna av Tylösand sen, bara för att det är så... ehm jaa... så som det är helt enkelt.

Förresten så funkar min telefon igen, UNDERBART!!

Puss på're!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar